menu

План роботи шкільного методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2019-2020 навчальний рік

         Науково - методична проблема школи:

«Використання хмарних технологій як засобу стимулювання самоосвіти самовдосконалення учнів та вчителів».Картинки по запросу картинка про школу

Науково-методична проблема району: «Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учасників навчально-виховного процесу шляхом використання хмарних технологій».

Науково-методична проблема об’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу: «Підвищення якості та результативності сучасного уроку через упровадження інформаційних та інших інноваційних технологій в навчальний процес».

 

Завдання методичного об’єднання учителів суспільно- гуманітарного циклу 

1.Дотримання і виконання вимог чинного законодавства щодо надання якісної освіти.

2.Дотримання вимог інструктивно-методичних листів МОН з оцінювання навчальних досягнень учнів.

3.Формування умінь і навичок , які є важливим засобом розвитку і самовдосконалення творчої особистості учня.

4.Працювати з обдарованими дітьми ( підготовка до предметних шкільних та районних олімпіад; участь у МАН).

5. Впроваджувати оновлені  навчальні програми з української мови та літератури , німецької мови, англійської мови,  зарубіжної  літератури , історії для 5-9 класів.

6.Заслухати вчителів Педченко А.О., Шанду Н.В.,Овчаренко В.Ю., Горьового О.С. про особливості роботи за новими підручниками та програмами для 9 класу.

7.Вести підготовку одинадцятикласників до незалежного зовнішнього оцінювання.

8. Провести шкільні олімпіади та І етап конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика. Брати участь у районному конкурсі читців віршів Тараса Шевченка.

9. Брати участь у районних конкурсах «Об’єднаймося ж,  брати  мої» , Міжнародному мовно-літературному конкурсі ім. Т.Г. Шевченка, «Героїчний подвиг українського народу»,  « Мої права ».

10.Підготувати і провести літературно-музичну композицію до Дня рідної мови  « Мово рідна , мово колискова – совісті народної криниця».

11. Брати участь у районній інтелектуальній грі «Дебати».

12. Брати участь у конкурсах «Соняшник», «Грінвіч», «Орлятко».

 13.Підготувати і провести тижні української мови та літератури , зарубіжної літератури, німецької мови,  англійської мови, історії і правознавства.

14.Формувати на уроках і під час позакласної роботи національну свідомість, плекати український національний ідеал .

15.Виховувати активну самостійну творчу особистість, свідомого громадянина України.

16.Розвивати розумові сили , багатство мови, логічного мислення , довільну пам’ять, увагу , образне мислення .

17. Плекати сучасного кваліфікованого читача з аналітичним підходом до літературного твору.                             

18.Розвивати емоційну сферу учнів , високу культуру почуттів , цілеспрямованість і твердість переконань.

19.Провести конкурс на кращого читця «Усміхнімось щиро Вишні».

    Особистісний підхід передбачає переосмислення статусу вчителя , його ролі в навчально-виховному процесі . Значно зростають вимоги до його професійного рівня, конструктивних, організаторських і комунікативних вимог. Головним завданням учителів методичного об’єднання гуманітарного циклу є створення максимально сприятливих умов для самореалізації , самовираження кожного учня, формування творчої особистості.

    У повній відповідальності з метою і змістом перебуває технологія навчання , яка включає власне навчальну діяльність, форми, методи і засоби її організації і є дієвим засобом самопізнання й творчого розвитку особистості.

   Тому  цілком природно, що в реалізації шкільної методичної проблеми повинна стати активність самого учня. Маємо на увазі концепцію розкриття резервних творчих можливостей особистості, наукове осмислення інтерактивних методів навчання, широке впровадження в практику форм роботи та поступовий перехід до творчого навчання.

   Новий підхід реалізується через надання учневі можливостей вибору поведінки, у якій він вільно може знайти оптимальне для себе рішення.  Необхідно створити дитині такі умови, щоб вона мала можливість самостійно розмірковувати про найрізноманітніші  життєві проблеми та розв’язувати їх.

 

Керівник ШМО гуманітарного циклу - Педченко Аліна Олексіївна

.