№ з/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу |
|||
1. |
Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): · педагогічний персонал; · допоміжний персонал; · технічний персонал. |
Січень-вересень |
Адміністрація |
2. |
Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду |
Січень |
Класні керівники |
3. |
Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) |
Січень |
Психолог, соціальний педагог Класні керівники |
4. |
Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти |
Січень |
Відповідальний за роботу сайту школи |
5. |
Підготовка методичних рекомендацій для педагогів: · з вивчення учнівського колективу; · з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей |
Лютий |
Практичний психолог |
6. |
Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників |
Лютий |
Класні керівники |
Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти |
|||
7. |
Проведення навчальних семінарів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. |
Лютий |
Заступник директора з НВР, практичний психолог |
8. |
Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти |
Січень |
Заступник директора з НВР, практичний психолог |
9. |
Співбесіда з класними керівниками та вихователями за результатами діагностики класного колективу |
Щомісяця |
практичний психолог, класні керівники, вихователі ГПД |
10. |
Консультування класних керівників та вихователів психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій. |
Постійно |
практичний психолог, заступник директора з НВР |
Робота з учнями |
|||
11. |
Диспут «Що псує стосунки між людьми» (8 – 9 кл.) |
Січень |
Класні керівники |
12. |
Виховний захід до Дня ненасильства (5 – 9 кл.) |
Жовтень |
Класні керівники |
13. |
Година спілкування “Толерантність людини – найважливіша умова миру і злагоди в сім’ї, колективі, суспільстві” 9 кл. |
Березень |
Класні керівники |
14. |
Година правової грамотності “Великі права маленької дитини” |
Лютий |
1 – 4 кл. |
15. |
Міні-тренінг "Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті" (2 – 4 кл.) |
лютий |
Класоводи |
16. |
Бесіда–тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» (8 – 9 кл.) |
березень |
практичний психолог |
17. |
Дебати: «Право на приватне життя» |
квітень |
Горьовий О.С. |
18. |
Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич про булінг у школ», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України..», «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг». |
Протягом року |
Педагог-організатор |
Робота з батьками |
|||
19. |
Тематичні загальношкільні батьківські збори |
Лютий |
Адміністрація |
20. |
Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям |
Січень |
Практичний психолог |
21. |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
Протягом року |
практичний психолог, учитель правознавства |
22. |
Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми |
Протягом року |
практичний психолог |
ЗАВАНТАЖИТИ Додаток 1 до наказу від 17.01.2019 р. № 17 План заходівщодо профілактики булінгу у шкільному середовищі