menu

ПОЛОЖЕННЯ  ПРО  МЕТОДИЧНЕ  ОБ’ЄДНАННЯ

КЛАСНИХ  КЕРІВНИКІВ

 

  Методичне об’єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньо-шкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

    І. Основні завдання методичного об’єднання класних керівників:

  • Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
  • Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  • Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
  • Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
  • Координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних керівників;
  • Сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

ІІ. Функції методичного об’єднання класних керівників:

  • Організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
  • Координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
  • Планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
  • Організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
  • Обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів матеріалами узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
  • Оцінює роботу членів об’єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.

            

ІІІ. Документація методичного об’єднання класних керівників:

  • Список членів методичного об’єднання;
  • Річний план роботи методичного об’єднання;
  • Протоколи засідань методичного об’єднання;
  • Аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів);
  • Плани роботи творчих груп.
  • Теоретичні і практичні розробки із проблемних тем творчих груп;
  • Інструктивно-методичні документи про виховну роботу в класних колективах і діяльність класних керівників;
  • Матеріали «методичної скарбнички» класного керівника.

ІV. Структура плану роботи МО класних керівників:

    1. Стислий аналіз соціально-педагогічної ситуації розвитку учнів та аналіз роботи МО, проведеної у попередньому році.
    2. Педагогічні завдання об’єднання.
    3. Календарний план роботи МО, в якому є:
      • План завдань МО.
      • Графік відкритих заходів класів.
      • Участь МО в масових заходах школи.

 

    1. Підвищення фахової майстерності класних керівників:
  • Самоосвіта класних керівників,
  • Участь у курсовій перепідготовці;
  • Підготовка творчих робіт, виступів, доповідей;
  • Робота з атестації педагогів.
    1. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду роботи

класних керівників.

    1. Участь у тематичному й персональному контролі за виховним

процесом.

              

                               

ФУНКЦІОНАЛЬНІ  ОБОВ’ЯЗКИ  КЕРІВНИКА

МЕТОДИЧНОГО  ОБ’ЄДНАННЯ  КЛАСНИХ  КЕРІВНИКІВ

 

КЕРІВНИК МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ:

  1. Відповідає:
    • За планування, підготовку, проведення та аналіз діяльності методичного об’єднання.
    • За поповнення „методичної скарбнички” класного керівника.
    • За своєчасне впорядкування документації про роботу об’єднання і проведені заходи.
  2. Разом із директором і заступником директора з виховної роботи стежить:
  • За дотриманням принципів організації виховного процесу.
  • За виконанням класними керівниками їхніх функціональних обов’язків.
  • За підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи.
  • За вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки класних керівників.
  1. Організує:
  • Взаємодію класних керівників (членів МО) між собою і з іншими структурними підрозділами школи.
  • Відкриті заходи, семінари, конференції, тощо.
  • Вивчення, узагальнення та використання на практиці передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
  1. Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних колективів.
  2. Бере участь у підготовці та проведенні атестації класних керівників.
  3. Сприяє становленню та розвитку системи виховної роботи класних колективів.
  4. Керує діяльністю творчих груп класних керівників.

 

 

Засідання МО проводиться 5 разів на рік: перше (організаційне) засідання – у вересні, інші – один раз на чверть.

 

Перспективний план роботи затверджують на першому засіданні.

 

Керівництво плануванням та організацією діяльності МО здійснюють директор школи і заступник директора з виховної роботи.

сторінка на стадії оновлення