ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Методичне об’єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньо-шкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
І. Основні завдання методичного об’єднання класних керівників:
- Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
- Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
- Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
- Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
- Координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних керівників;
- Сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
ІІ. Функції методичного об’єднання класних керівників:
- Організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
- Координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
- Планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
- Організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
- Обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів матеріалами узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
- Оцінює роботу членів об’єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.
ІІІ. Документація методичного об’єднання класних керівників:
- Список членів методичного об’єднання;
- Річний план роботи методичного об’єднання;
- Протоколи засідань методичного об’єднання;
- Аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів);
- Плани роботи творчих груп.
- Теоретичні і практичні розробки із проблемних тем творчих груп;
- Інструктивно-методичні документи про виховну роботу в класних колективах і діяльність класних керівників;
- Матеріали «методичної скарбнички» класного керівника.
ІV. Структура плану роботи МО класних керівників:
-
- Стислий аналіз соціально-педагогічної ситуації розвитку учнів та аналіз роботи МО, проведеної у попередньому році.
- Педагогічні завдання об’єднання.
- Календарний план роботи МО, в якому є:
- План завдань МО.
- Графік відкритих заходів класів.
- Участь МО в масових заходах школи.
-
- Підвищення фахової майстерності класних керівників:
- Самоосвіта класних керівників,
- Участь у курсовій перепідготовці;
- Підготовка творчих робіт, виступів, доповідей;
- Робота з атестації педагогів.
- Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду роботи
класних керівників.
-
- Участь у тематичному й персональному контролі за виховним
процесом.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ КЕРІВНИКА
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
КЕРІВНИК МО КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ:
- Відповідає:
- За планування, підготовку, проведення та аналіз діяльності методичного об’єднання.
- За поповнення „методичної скарбнички” класного керівника.
- За своєчасне впорядкування документації про роботу об’єднання і проведені заходи.
- Разом із директором і заступником директора з виховної роботи стежить:
- За дотриманням принципів організації виховного процесу.
- За виконанням класними керівниками їхніх функціональних обов’язків.
- За підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи.
- За вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки класних керівників.
- Організує:
- Взаємодію класних керівників (членів МО) між собою і з іншими структурними підрозділами школи.
- Відкриті заходи, семінари, конференції, тощо.
- Вивчення, узагальнення та використання на практиці передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
- Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів класних колективів.
- Бере участь у підготовці та проведенні атестації класних керівників.
- Сприяє становленню та розвитку системи виховної роботи класних колективів.
- Керує діяльністю творчих груп класних керівників.
Засідання МО проводиться 5 разів на рік: перше (організаційне) засідання – у вересні, інші – один раз на чверть.
Перспективний план роботи затверджують на першому засіданні.
Керівництво плануванням та організацією діяльності МО здійснюють директор школи і заступник директора з виховної роботи.
сторінка на стадії оновлення